Wednesday 16 August 2017

Daily Alternativ Handelsstrategi


Alternativ Grundläggande Tutorial. Nowdays många investerare portföljer inkluderar investeringar som fonder aktier och obligationer Men många olika värdepapper du har till ditt förfogande slutar inte där En annan typ av säkerhet, kallad ett alternativ, presenterar en värld av möjlighet till sofistikerade investerare. Alternativets kraft ligger i deras mångsidighet. De gör att du kan anpassa eller anpassa din position beroende på vilken situation som uppstår. Alternativ kan vara så spekulativa eller så konservativa som du vill. Det betyder att du kan göra allt från att skydda en position från en nedgång till direkt satsning På rörelse av en marknad eller index. Denna mångsidighet kommer emellertid inte utan kostnader. Alternativen är komplexa värdepapper och kan vara extremt riskabla. Därför kommer du att se en ansvarsfriskrivning som följande. Är inte lämpliga för alla Option trading kan vara spekulativ i naturen och bära stor risk för förlust. Bara investera med riskkapital. Oavsett vad som helst Kroppen säger att alternativ handel innebär risk, särskilt om du inte vet vad du gör. På grund av detta föreslår många människor att du rensar bort alternativ och glömmer deras existens. Å andra sidan är du okunnig om vilken typ av investering som helst som du placerar I ett svagt läge Kanske spekulativ naturen av alternativen inte passar din stil Inget problem - så spekulera du inte i alternativ Men innan du bestämmer dig för att inte investera i alternativ ska du förstå dem. Inte lära dig hur alternativfunktionen är lika farlig som att hoppa rätt Utan att veta om alternativ skulle du inte bara förlora att ha ett annat objekt i din investeringsverktygslåda utan också förlora inblick i arbetet hos några av världens största företag. Oavsett om det är att säkra risken för valutatransaktioner eller att ge anställda ägande i Form av aktieoptioner, de flesta flerborgare idag använder alternativ i någon form eller annan. Denna handledning kommer att introducera dig till de grundläggande alternativen. Tänk på att de flesta alternativ S handlare har många års erfarenhet, så förvänta dig inte att vara expert innan du har läst den här handledningen. Om du inte känner till hur börsen fungerar, kolla in Stock Basics tutorial. Kevin MO Brien. Daglig Options Trading Strategy For High Flying Stocks. Nov 2, 2011 10 50 AM. A lite över en månad sedan skrev jag en artikel som publicerades på Seeking Alpha om hur jag handlar CF Industries NYSE CF dagligen med optionsoptioner. Läs den artikeln som den ska Ge dig en bra start på vad jag kommer att gå in på för denna artikel. För att expandera på min tidigare artikel anser jag att det är lättare att fånga en botten med ett lager per dag än vad det är att se toppen medan Putalternativen fungerar bra med den här strategin skulle jag säga att mitt övergripande förhållande att placera samtal för att sätta är 5 1 Denna strategi utnyttjar de stora dagliga prissvingningarna, samtidigt som man erkänner botten eller toppen i aktiekursen på kort sikt Är också medvetna om marknadsförhållandena och nuvarande volatili Ty. Sedan artikeln släpptes, har jag fått mer e-post och frågor om den här artikeln än någon annan. Medan jag kort sagt nämnde andra bestånd går den här strategin bra med, jag gick inte in på några detaljerade detaljer om någon av dem. Klara några av dessa frågor. Detta är ett bra tillfälle att utarbeta mer om denna strategi och nämna de andra bestånden som du kan använda denna strategi med jag ger också en bild av hur strömningsdiagrammet med alla fem indikatorerna ska visas. Jag är alltid Letar efter nya potentiella lager för att placera den här handeln Även om tidskrävande gör jag många provkörningar på ett visst lager för att se om de fungerar I framtiden kommer jag att lägga till min lista och göra dem kända på min InstaBlog Du kan till och med veta om Vissa lager som jag inte har försökt med den här strategin som kan fungera Om så, låt mig veta via kommentarsektionen eller e-postmeddelandet, och jag kommer definitivt kolla upp det. Jag har handlat denna strategi i flera år. Aktier har förändrats En stor Ett exempel är Potash, Inc NYSE POT Det var tidigare ett bra lager för att använda den här strategin. När det gjorde en aktieuppdelning tog det ut hela saften som den hade. Det går helt enkelt inte längre. Med andra ord blev Potash sparkad ut . För det mesta följer de kriterier som ett bestånd behöver för att kvalificera det som en handelsmöjlighet. Lageret ska åtminstone vara 100 delar eller mer Det finns undantag, som jag kommer att nämna senare i artikeln. Alternativen för det underliggande lagret Måste ha likviditet. Den underliggande aktien har stora prisväxlingar dagligen dvs volatil dagligen. De aktier som jag för närvarande använder med denna strategi med är följande. CFF Industries CF-strategi fungerar bra med denna aktie. Apple, Inc. NASDAQ AAPL - har rätt upp Där med CF som favorit. Google NASDAQ GOOG - Google fungerar också bra. Baidu NASDAQ BIDU - medan jag inte har handel med BIDU så ofta har jag alltid haft framgång när jag gör. Wynn Resorts NASDAQ WYNN - ett annat lager som fungerar väldigt bra Wellflix NASDAQ NFLX - tillflyktsort oss Ed det mycket eftersom det föll under 100 aktier lite för riskabelt nu. Sina Corp NASDAQ SINA - även om det är under 100 dela just nu är det här en av de enklare bestånden att hitta en botten med på ett dagligt diagram Mycket flyktigt, vilket Är perfekt för denna strategi. Chipotle Mexican Grill NYSE CMG - saknar i likviditet ibland, vilket gör att budet spreds för att vara bred, så var försiktig. Enkelt att se en botten, however. Intuitive Kirurgisk NASDAQ ISRG - liknande CMG i den likviditeten Kan vara ett problem, men det här lageret är en seriös mover som konsekvent tjänar pengar för mig. Ofta är för många handlare beroende av en enda indikator för att berätta för dem när de ska köpa eller sälja ett lager eller alternativ, till exempel Relative Strength Index eller SMA EMA Medan jag gillar dessa indikatorer och använder dem är det helt enkelt inte tillräckligt med information att fortsätta med. Endast en eller två indikatorer kan enkelt skicka en falsk köp - eller säljsignal. Min strategi använder fem indikatorer, alla oberoende av varandra, jag kommer aldrig att placera En handel tills alla fem av mina signaler a Återkommer vid mina uppsatta kriterier och samtidigt. När två eller tre indikatorer signalerar en köpsignal är det här en bra bekräftelse Men när alla fem slog märket är det väldigt viktigt. Det händer inte så många gånger dagligen på en Given stock. It tar mycket disciplin att inte göra handel tills alla fem indikatorer når sin köppunkt På vissa dagar får du få fyra köpssignaler om dagen på ett enda lager I andra dagar finns det bara en CF på måndagen hade en Köp signal hela dagen på 11 28 a m. Också viktigt för denna strategi är att jag inte kommer att göra några affärer tills en timme har gått sedan marknaderna har öppnat. Du behöver verkligen låta ditt strömmande diagram bildas och se en trend. Undviker också falska signaler att stora tidiga prisförskjutningar kan leda till att jag också försöker undvika att handla i den sista timmen då marknaderna är öppna. Detta är mer av ett personligt val eftersom jag inte tycker om att hålla en position över natten om jag inte behöver Det enda undantaget är Apple AAPL, som ser mycket rörelse I den sista timmen av handel. Nuvarande marknadsvillkor spelar också roll Om till exempel om Ben Bernanke är planerad att prata klockan 11 00, väntar jag på att göra en handel tills jag ser hur marknaderna har reagerat på det. Var alltid Säkerligen att vara på toppen av nyheter som är relaterade till det lager du kan handla den dagen Ett exempel skulle vara om en rapport kom ut tidigare på dagen som nämnde något som kan vara skadligt för ett lager på kort sikt du vill inte Att bara hålla call-alternativ för att ta reda på att det finns liten chans att beståndet kommer att gå upp under dagen. Grundläggande saker, egentligen. Jag vill bara röra på några få saker innan jag kommer in i de indikatorer och lager jag använder för Den här strategin kan jag verkligen inte stressa hur viktigt en bra handelsplattform är. Beroende på din mäklare varierar kvaliteten verkligen. Det är nödvändigt att din plattform har alla indikatorer jag använder Jag har fått så många frågor från läsare som frågar om de kan använda Denna strategi utan Fu Ll Stochastic Indicator eller Intraday Momentum Index eftersom deras mäklare eller plattform inte erbjuder det Mitt svar är nej Jag kan inte ge min godkännande på en strategi om det jag anser är en viktig komponent till den saknas. Oavsett vilken plattform du använder, se till att de har Följande indikatorer kopierar jag mina parametrar och detaljer om varje indikator från min tidigare CF artikel för att göra det enklare att förstå. Bollinger Bands - Jag använder 12,2,2 som mina parametrar, dvs 12 som Simple Moving Average SMA och Standard Avvikelse, 2 som standardavvikelsen för toppbandet och 2 som standardavvikelsen för bottenbandet Som en personlig preferens börjar jag inte ens överväga att göra en handel tills jag ser att den aktuella prisåtgärden rör sig under de nedersta bandanropen Eller ovanför toppbandet, men det här är bara en av indikatorerna som behövs av fem 5 totalt. Relativ styrka Index RSI - Jag använder en längd på tolv 12 RSI är en indikator som visar när ett lager är överköpt och överlämnat S Det har en räckvidd på 0-100 En läsning på RSI på 70 indikerar överköpta nivåer, medan 30 anses överdrivna. Några handlare gillar att gå till och med under standard 30-nivån för en köpbekräftelse, men det är slutligen handlarens val. Intradag Momentum Index IMI - IMI är ovärderligt så långt jag är intresserad av en alternativhandlare som kommer in och ut ur positioner snabbt Intraday Momentum Index liknar att läsa Relative Strength Index, eftersom de båda har en räckvidd Av 0-100 Igen indikerar 70 överköpta, medan 30 anses överskridits. Jag använder också intervallet tolv 12 för att korrelera med RSI. Återigen är det näringsidkarens preferens om vilken längd som fungerar och vad han eller hon tycker om att använda The Intraday Momentum Index är en mycket kraftfull teknisk indikator som kan användas för alla typer av näringsidkare. Money Flow Index MFI - följer IMI som nästa indikator MFI är en momentumindikator som används för att bestämma övertygelsen i en aktuell trend genom att analysera priset Och volymen av En viss säkerhet MFI används som ett mått på styrkan i pengar som går in och ut ur en säkerhet och kan användas för att förutsäga en trendomvandling. MFI: n är intervallbunden mellan 0 och 100 som RSI och IMI och tolkas i Ett liknande sätt som RSI och IMI Den grundläggande skillnaden är att MFI: n altså står för volymen medan RSI endast inkorporerar pris. Det är också annorlunda i det faktum att i stället för siffran 30-30 som indikerar överskridna nivåer använder Money Flow Index tjugo Som oversold och åttio som överköpt. Full Stokastisk Oscillator Använd inte bara Snabb eller Slow Stokastisk - Används av många Forex-handlare. Jag finner FSO oerhört hjälpsamma i mina affärer som en annan indikator som bekräftar vad de föregående fyra redan har gjort Kombinera alla Dessa indikatorer tillsammans validerar verkligen när det är en lämplig tid att köpa. FSO är en kombination av Slow Stochastic och Fast Stochastic och är mer avancerad och flexibel än snabb och långsam Stokastisk och kan till och med användas för att generera dem. Läsningar över 80 fungerar som en överköpta signal medan avläsningar under 20 gör en överlämnad signal. De parametrar som jag föredrar att använda är 10,6,6 för daglig handel. Min mäklare har jag varit med för År De har alla dessa indikatorer och mer De är lite dyrare men väl värda det Jag får alltid mina affärer exekverade snabbt. Jag har två skärmar av streaming, realtidskartor Den första huvudskärmen kommer att ha diagrammet med Bollinger Band där linjekartan är min preferens, det är mer klart eller ljuset rör sig med aktiekursen Under pris - och rörelsekartan kommer de fyra 4 andra indikatorerna att vara under, alla separerade från varandra. Så här ska diagrammet se ut Eller nära det. Klicka på diagrammet för att expandera. Som du kan se använder jag 2-minuters, en dags diagraminställning. Jag rekommenderar inte att du genomför 1 minuters ström. Det kommer att skicka av för många falska köpförsäljningssignaler. Det fungerar, men du kommer att hitta dig själv Saknar verkligen på några bra eftersom du köpte i för tidigt. En av de mer imponerande sakerna om det här diagrammet som du ser ovan är att trots att CF var nere hela dagen och fortsatte att flytta, var det bara en komplett köpsignal där alla fem Indikatorer slog deras krav Men här är det viktigaste som erkände nackdelen CF var inför tidigt. Bortsett från min huvudskärm har jag sedan den andra skärmen som kommer att få en flikvy som kan visa nio tabeller samtidigt Samma sida Dessa diagram har bara Bollinger-band synliga. Detta fungerar bra och gör det enkelt att visa eftersom allt jag bara gör är att hålla koll på skärmen som visar de nio aktierna, vänta på aktiekursen att komma nära toppen Eller botten av Bollinger Band, och N sätta den stock symbolen på mitt huvuddiagram ovanför exempel för att se närmare på var siffrorna är för RSI, IMI, MFI och FSO. Håll det enkelt. Slutligen är det dags att prata om den viktigaste delen av denna strategi. Alltid Utan att ens tänka på det, placera en försäljningsorder omedelbart efter att du har beställt din order när den fylls. Jag ställde alltid min försäljningsorder åtminstone 0 60 över vad jag betalade för det. Det finns dock situationer där jag kommer att öka det beloppet till 1 00 . För att du ska lyckas handla denna strategi måste du ta bort alla känslor av handeln Ja, det kommer att finnas tillfällen när du kunde ha hållit på handeln längre och tjänade mycket mer pengar jag kan inte ens berätta hur många Gånger detta har hänt På flip-sidan av det kommer det också att finnas många gånger när du skulle ha sålt alternativen när du hade chansen att det fungerar båda sätten. Om du är den typ av näringsidkare som ständigt ser tillbaka på handel och Då undrar sig själv varför sålde jag det då eller jag kunde ha m Ade så mycket mer, skrapa sedan denna strategi direkt från din lista. Denna strategi är baserad på konsistens Oavsett hur många kontrakt du köper i taget, kommer denna strategi att göra mycket bra för dig. I genomsnitt köper jag mellan 10-15 kontrakt personligen Gillar att bara göra en handel per dag, vinst mellan 600-1000 på det och slappna av resten av dagen. Jag motverkar mycket efterföljande stopp med den här strategin och här är varför de lager vi handlar om med hjälp av företag som flyttar I små öre steg med kryssrutan Dessa lager är stora movers I en period av två minuter ses ibland stockförflyttningen i dollarmängder När du sätter ett trampstopp direkt, är sannolikheten för att du stannar och att du förlorar din position handlat om 50 50 Jag visste den här killen som alltid insisterade på att använda trappstopp, även med den här strategin. Han fortsatte självklart att stoppas ofta för en förlust, uppenbarligen och fortsatte att fråga varför han förlorade pengar. Slutligen kom strålkastarna på och han Ealized det misstag han gjorde Jag trodde inte ens att det var första gången han nämnde det för honom, för jag trodde att han visste bättre. Stoppstopp är bra för lager som Cisco NASDAQ CSCO, Intel NASDAQ INTC och så vidare, där du kan mäta hur beståndet kommer Flytta på mycket kort sikt Mitt råd gör det inte ens att jag använder trappstoppar med den här strategin. De fungerar bra på långa positioner när du är mycket eller när du inte kan följa ett lager för en stund. Tänk på det här så vet du bara på Vilket pris du är glad att avsluta handeln med, så lägg ut försäljningsordern omedelbart och fortsätt till nästa handel. Som jag nämnde tidigare i artikeln finns några undantag från lager som prissätts under 100 aktier. SINA fungerar väldigt bra, Och Las Vegas Sands NYSE LVS hade haft framgång Men jag skulle vara ytterst försiktig med att lägga till några nya stocks. Också viktigast är att du kan utföra affärer snabbt Om du har en långsam handelsplattform eller dator hitta en som är snabb Från Sek Om alla indikatorer signalerar ett köp måste du placera den handeln så snart som möjligt. Det bör också noteras att denna strategi fungerar oberoende av marknadsförhållandena. Det fungerade bra före 2008 års finanskris och fortsätter att fungera bra nu. Om du har Några frågor du kan maila mig på Seeking Alpha eller i kommentarfältet Jag försöker vanligtvis att svara på frågor så snart som möjligt. Såsom anges i artikeln är jag ständigt in-and-out av affärer med de bestånd som nämns med alternativ Jag är lång AAPL, CF som separata långa samtal. Läs hela artikeln. Hur man bygger en handelsstrategi. När handel på marknader är det ofta fördelaktigt att ha ett strategiskt tillvägagångssätt. Även om begreppet handel på hunches och lunkar och är lönsamt gör det , Kan låta attraktivt i praktiken är det mycket svårare och mycket mindre sannolikt än om man hade en formel metod som de ser ut att spekulera på marknader. Det finns många sätt att göra detta. Denna artikel kommer att gå igenom de primära områdena som tr Aders vill titta på när de bygger sina strategier. Innan strategin någonsin skapas måste näringsidkaren först bestämma vilket marknadsförhållande de ser ut att dra nytta av. I den första delen av vår hur man bygger en strategiserie såg vi på detta ämne i Detaljer Såsom vi såg kommer marknaderna att visa tre primära förhållanden Trend, Range och Breakout som visas i illustrationen nedan. Utformad med Marketscope Trading Station. Vissa av dessa marknadsförhållanden kan uppvisa markant olika toner. Räckvidd kan vanligen förekomma under tysta marknader. Stöd och eller motstånd som definierar intervall blir brutna när priset bryts ut, ofta från någon form av nyheter eller stimuli. Brytningar kan vara snabba och rasande, springa snabbt till en handelsförare stoppa eller begränsa Breakouts kan vara extremt flyktiga och som sådana, dessa strategier Måste byggas annorlunda än räckvidden eller trendstrategierna vad gäller pengar och riskhantering. När en bias har börjat sätta in på marknaden kan långsiktiga trender utvecklas O Nce igen är detta ett unikt tillstånd som kräver en annan strategi än räckvidden eller trenderna. När en näringsidkare har bestämt vilket marknadsförhållande de vill bygga sin strategi för måste de bestämma vilka tidsramar de vill analysera och genomföra sina affärer På tidsramarna för handel undersökte vi de mer vanliga intervaller som handlare kanske vill undersöka baserat på önskade innehavstider. Vi gick vidare för att utforska begreppet Multiple Time Frame Analysis där handlare kan använda ett långsiktigt diagram för att mäta Allmänna trender eller känslor som kan existera i ett valutapar och sedan använda ett kortare diagram för att få en mer granulär utseende när de går in i handeln. Många tidsramar för analysintervaller utarbetade av James Stanley. Att byta handel. Nästa steg i byggandet En strategi är att börja utforma hur näringsidkaren kommer att gå in i branschen. Som vi tittat på i Grading Market Conditions kan support och motstånd definiera intervall och därmed definiera breakouts w Hile erbjuder också en hel del hjälp med riskhantering i trendbaserade strategier. USUSD interagerar med 1 30-nivå skapad med Marketscope Trading Station. Efter en näringsidkare har bestämt sig för sättet att stödja och motstånd att utnyttjas i strategin, Då behöver vi hitta ett sätt att betygsätta styrkan i prisdragningarna. Hur man bygger en strategi, del 4 Gradering Trends, vi binder samman några av de tidigare begreppen prisåtgärder, flera tidsramsanalyser och marknadsvillkor för att hjälpa handlare att se till att de Kan betygsätta hur stark en trend har varit. Skapat med Trading Station 2 0 Marketscope. In Hur man bygger en strategi, del 5 Riskhantering vi tittade på vad många näringsidkare anser vara den viktigaste delen av att skapa, handla och upprätthålla en handelsstrategi och det är det sätt på vilket handlare Hanterar risker. Mycket av denna del av serien baserades på den forskning som DailyFX utförde i undersökningen av framgångsrika tradersforskningsstudier. I DailyFX-egenskaperna hos Successful Traders-serien analyserades faktiska resultat från verkliga handlare på över 12 miljoner branscher i Ett försök att hitta det som hade fungerat bäst och hur handlare kunde arbeta mot resultaten. Vi tittade på det faktum att medan många handlare kan vinna oftare än de förlorar med en vinnande procentandel över 50, var det deras vinster och Eller förluster som ofta skulle predikat deras framgång eller misslyckande på marknaderna. Sedan fortsatte vi att prata om att använda risk-till-belöningsförhållanden där näringsidkaren står för att göra mer om de har rätt än de kunde Se om de är fela bilden nedan kommer att visa ett 1 till 2 risk-till-belöningsförhållande.1-till-2-risk-till-belöningsförhållande, vilket illustreras på FXCM Trading Station II. Vi fortsatte sedan med att undersöka Koncept av hävstångseffekt, som beskrivs i hur mycket kapital ska jag handla Forex med av Jeremy Wagner Detta var den 4: e och sista delen av egenskaperna för framgångsrika handelsmän och ger en del mycket inblick i informationen. Från grafen kan vi se att handlare med Större saldon mellan 5000 och 9999 använde lägre hävstångsgrader som visas längst ned i diagrammet och dessa lägre hävstångsnivåer möjliggör ökad lönsamhet. Träder med hävstångseffekt på 5 1 var lönsamma 37 37 av tiden, medan handlare med saldon under 1 000 var Använder i genomsnitt 26 1 hävstångseffekt och var endast lönsam 20 91 av tiden Detta är en stor avvikelse, eftersom handlare som använder ett måttligt 5 1 hävstångsförhållande var lönsamma 78 oftare än handlare med 26 1 hävstångseffekt. föreslår att handlare bör se till använda en En effektiv hävstångseffekt på 10 till 1 eller mindre. När du utför din strategi. Upp till denna punkt har vi täckt många av de områden som handlare skulle vilja se efter när de bygger sina strategier. Kanske lika viktigt, om inte mer, så är det När vi faktiskt kommer att handla den strategi som vi skapar. En av de viktigaste differentierarna på valutamarknaden är det faktum att den inte stänger. Vi diskuterade detta ämne i detalj i artikeln Handelsvärlden. Att kartlägga den 24-timmars naturen av Valutamarknaden från Trading the World av James Stanley. Även om marknaden är öppen 24 timmar om dygnet, kan prisåtgärder ta på sig markant olika toner baserat på vilken tid på dagen den är och där likviditeten erbjuds från. Till exempel, Den asiatiska sessionen anses generellt erbjuda långsammare prisåtgärder med starkare efterlevnad av stöd och motstånd och mindre potential för stora drag. På grund av detta kan näringsidkare som vill utföra intervallbaserade strategier betjänas bättre genom att fokusera sina bidrag på Asiens Ssion. As 3AM ET börjar likviditeten komma in från London, vilket många handlare anser vara hjärtat av valutamarknaden London är det största marknadscentret, ger mest likviditet, och strax efter det att de öppna stora rörelserna ofta kan bevittnas på Stora valutapar Handlare som tidigare utförde strategier inom den asiatiska sessionen skulle vilja vara försiktiga här, eftersom stöd och motstånd kan brytas mycket lättare med följderna av likviditet som kommer från London Traders som genomför brottsstrategier kan ofta hitta den snabba och flyktiga Marknader som de letar efter London Open. At 8:00, då USA öppnar för affärer ännu mer likviditetsflöden in i valutamarknaden. Denna period betraktas som överlappningen när både London och New York marknadscentra handlar och det är ofta Dagens mest voluminösa period på valutamarknaden Snabba rörelser kan vara rikliga, volatiliteten är extremt hög, eftersom potentialen för reverseringar kan försämra även den starkaste ra Nge strategies. After London stängs för dagen kan smaken i USA-sessionen förändras ganska genomsnittligt timme rörelser kan minska och prisåtgärder kan börja minska. USA-sessionen kan ta övertoner av vad som vanligtvis uppvisas i den asiatiska sessionen Långsamma prisdragningar accentueras av en högre grad av respekt för tidigare definierade stöd och motståndsnivåer. Behandlingar anpassad indikator för Trading Station .--- Skriven av James B Stanley. Du kan följa James på Twitter JStanleyFX. För att gå med i James Stanleys distributionslista, Vänligen klicka här.

No comments:

Post a Comment